Κάντε click στην εικόνα και μάθετε περισσότερα για τους ομιλητές και τις ομιλίες.
1ος Κύκλος:
ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ & ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Σε λίγα χρόνια, όλοι οι καταναλωτές θα αγοράζουν ΜΟΝΟ προϊόντα & υπηρεσίες "GREEN BUSINESS". Το μεγάλο ερώτημα που θα απαντήσει το Συνέδριό μας είναι: "Πώς οι επιχειρήσεις του κλάδου θα ενταχθούν στην κούρσα του GREEN BUSINESS, πώς θα εξασφαλίσουν τη δική τους βιώσιμη ανάπτυξη και πώς θα απαντήσουν στις ραγδαία αυξανόμενες ανάγκες της αρχιτεκτονικής και των τελικών πελατών;"
2ος Κύκλος:
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Στρογγυλό Τραπέζι: Με τα μάτια του μελετητή, της τεχνικής εταιρίας, του developer, του παραγωγού, του κατασκευαστή αλουμινίου. Τι σημαίνει η Βιώσιμη Ανάπτυξη για τους κλάδους και πώς επηρεάζει τον καθέναν από τους εκπροσώπους στον δικό του τομέα; Πώς επηρεάζεται η αλυσίδα από τα προβλήματα της εποχής (Κλιματική αλλαγή, covid, ενεργειακή κρίση, πρώτες ύλες, πυρασφάλεια, ανθρώπινοι πόροι...)
3ος Κύκλος:
GREEN BUSINESS-INDUSTRY 4.0 (4η βιομηχανική επανάσταση)
Στρογγυλό Τραπέζι: Ψηφιοποίηση & Αυτοματισμός – Νέες τεχνολογίες και Ρομποτική. Πώς επηρεάζουν τη λειτουργία των αρχιτεκτόνων, των παραγωγών υλικού, της τεχνικής εταιρίας, των κατασκευαστών αλουμινίου.
4ος Κύκλος:
BRANDING & MARKETING
Συζήτηση: Η ανάδειξη των προϊόντων αλουμινίου - Επιχειρήματα για το πράσινο αλουμίνιο.. Τι είναι το Green Marketing & τι το Green Washing; Ποιες επιχειρήσεις και προϊόντα μπορούν να θεωρούνται Green; Πώς θα αποφύγουμε τις υπερβολές και την παραπλάνηση; Ποιο είναι το Branding του αλουμινίου σήμερα και πώς θα επικοινωνήσουμε την πρόταση αξίας και τα πλεονεκτήματά μας; Πώς θα αξιοποιήσουμε τις συγκυρίες υπέρ μας;
5ος Κύκλος:
ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στρογγυλό Τραπέζι: Από την ιδέα της Κυκλικής Οικονομίας και Ανακύκλωσης, στην εφαρμογή - Η εφοδιαστική αλυσίδα του κατασκευαστή Αλουμινίου. Τι είναι η κυκλική οικονομία και γιατί να την επιλέξουμε; Ποια είναι η σχέση και οι διαφορές της από συναφείς έννοιες; Πώς μεταφράζεται πρακτικά για τα εμπλεκόμενα μέρη και τι έχουν να κερδίσουν οι εταιρίες από αυτήν; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να δημιουργήσουμε ένα Green προϊόν και τι έχουμε να ωφεληθούμε από αυτό;